Умови обміну та повернення шин: * Невідповідність замовлення з його описом. * Явні ушкодження, нестача товару. * Умови, передбачені законодавством України.
Правила обміну та повернення товарів належної та неналежної якості: * Зв'яжіться з оператором( на сторінці "Контакти"), поясніть причину обміну, повернення товару. * Упакуйте (для запобігання пошкодженням при транспортуванні) та надішліть товар за наданою Вам оператором адресою. (Оплата за пересилання, у разі відсутності дефектів або невідповідностей товару, здійснюється за рахунок покупця).Всі скарги по невірному комплектуванню або будь-якої іншої невідповідності вашого замовлення приймаються до придбання (отримання) на складі транспортної компанії. При цьому вантаж повинен бути ретельно оглянутий при отриманні.Шини зі слідами бортування, втратою первісного виду - обміну та поверненню не підлягають.Кошти повертаються на наданий вами рахунок, протягом 30 робочих днів.
Гарантія поширюється на виявлений заводський брак.В обов'язковому порядку перевірте комплектування вашого замовлення перед тим, як забирати товар складі транспортної компанії (відповідність замовленої моделі, кількість, сезонність шин і т.д.).
Якщо були виявлені дефекти при первинному огляді (в разі виявлення дефекту з вини заводу-виробника проводиться експертиза товару). Споживач повинен звернутися із заявою на повернення або обмін товару за вказаними телефонами на сторінці «Контакти». В окремих випадках проводиться експертиза товару* * Товар на експертизу надає і оплачує клієнт.
Ми залишаємо за собою право не розглядати звернення та претензії, у випадках, коли дефекти, пошкодження і не відповідності, що не відносяться до гарантійних, виявлені після того, як вантаж був забраний з відділення транспортної компанії.
Претензії не приймаються в наступних випадках: * Якщо типорозмір шини не відповідає стандартній комплектації, встановленої заводом-виробником, а також якщо експлуатація шини проводилася з порушенням рекомендацій заводу-виробника; * Якщо шини пошкоджені через вплив природних факторів, неправильного монтажу, демонтажу, несправності технічного стану транспортного засобу, порізу, неправильного ремонту шин); * Якщо шини невірно зберігалися або термін їх зберігання перевищив 5 років.
Згідно із Законом України про захист прав споживачів, споживач зобов'язаний:Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними у документації на товар;У разі потреби роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця/виробника;Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником у товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а у разі відсутності таких правил у документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду (Закон України про захист прав споживачів, Розділ II, пункт 3).
Якщо у Вас виникли будь-які питання з надання гарантії, ви можете проконсультуватися з нашим оператором будь-яким зручним для Вас способом на сторінці «Контакти».